Blogia
SAUDADE

Ourizos

Traio aquí unhas liñas que alguén moi querido escribiu por e para min:

"¡Non pode ser!, o meu muro particular, a autodefensa que tanto me custou construir a base das feridas que so poden causa-las persoas que te coñecen, o ourizo que protexe ó meu corazón... está a ser horadado. Sí, semellaba imposible, pero está a acontecer, e teño medo. Un gran amigo, un amigo que non entende de barreiras xeográficas nin temporais veu ó ¿meu rescate? Semella se-lo único capaz de arrincarme un sorriso cando quero chorar... de inundarme do seu optimismo. Pero coma xa escribín neste blog, teño medo a ilusionarme en exceso, posto que se erro neste salto, non vai haber rede que frene, esta vez, a miña caída. Salte ou non, gracias por estar ahí".

1 comentario

oUT!!! -

Well that’s my heart
It’s calling out your name