Blogia
SAUDADE

"Positive tension" (Bloc Party)

Onte, falando cunha compañeira do ximnasio que coñecín hai pouco pero que se preocupa tanto por min que parece que leva anos formando parte da miña vida, decateime (coma se estivese reflexionando en alto para min mesma) que teño que voltar a facer algunhas daquelas cousas que me enchían de ledicia e que teño un pouco abandonadas por crer que nesta cidade non hai tempo pra iso.

Pd: Mañá soará o tema do título deste post en directo e estarei alí para vivilo.

 

7 comentarios

misslucifer -

No se si tengo mucha culpa de que tu no apruebes esa asignatura... xD.

Luk -

2 asignaturas pendientes: Wilco y Nada Surf.

yo -

Esa asignatura pendiente no la voy a aprobar porque ese finde (el concierto es el día 3) me vuelvo a marchar...

Luk -

Ahora me acuerdo de q te fuiste a Vigo. Ufff, tienes una asignatura pendiente. NADA SURF!!!!

duarte -

Nesta cidade pódese facer calquera cousa, agás mirar o mar ó lonxe...
Saúdos.

yo -

No, me he perdido su gira este año en la que ha pasado tantas veces por aquí...
Es uno de los directos que tengo pendientes,¿te acuerdas de que en una de las ocasiones tenía la entrada comprada y al final la vendi por irme a Vigo un fin de semana de un puente? Es que unas cosas siempre tendrán prioridad frente a otras.

Luk -

Tengo una duda. Tú viste a Wilco en marzo?