Blogia
SAUDADE

"La negra flor" (Radio futura)

Y al final de la rambla me encontré con la negra flor...

Hoy en un blog leí esto:

"Ao mediodía andarei por Barna, unha das miñas cidades favoritas para o que sexa. Quero pasear, quero perderme, quero cruzarme con Messi, quero ter a sensación de que a cidade me atrapa e prometerlle que volverei outra fin de semana antes de que remate o ano.

Nalgún momento namorei de Barcelona como un namora dunha persoa. E dende entón non me soltou as entrañas. Quero o Raval, e o Macba, e as Ramblas, e o Barri Gótic, e a Plaça Reial. Quero a amplitude da avenidas, e a as sombras e raiolas das calexas. Quero o Mediterráneo e a Santa María do Mar, que me segue impactando cada vez que a vexo. E camiñar polas Ramblas, arriba e abaixo, cando menos unha vez, antes de pronunciar a primeira palabra."

Yo también andaré por allí porque me mudo a esa ciudad. Año nuevo, vida nueva. Empezar de cero con ilusiones renovadas y con vistas al mar... POR FIN.

Saudade sí se cierra, definitivamente, porque corresponde a otra etapa, momentos de mi vida que de vez encuando miraré de reojo pero sin perder la perspectiva orientada hacia delante.

Graciñas por haber estado ahí durante todo este tiempo.

 

 

 

PD: Mientras tanto... de forma mucho más trivial, todo sea dicho, andaré por www.myspace.com/spotlesspunk

4 comentarios

Vigo x Vigo -

En defensa de Vigo, di NON á fusión das Caixas. Acude á concentración cidadá. Hoxe, día 9 de febreiro ás 20 horas en Urzaiz. Dende Vía Norte ata Porta do Sol

Estrella -

Gracias a tí por toda la música. Mucha suerte en tu nueva vida.

duarte -

Boa viaxe, rapaza.

out -

Todos los dias mirando esta web, y mira por donde...hoy echas el candado. Fue una bonita travesia...Ya me avisas cuando y donde empieza la nueva aventura.
Desde infinite.